Dåligt av mig

Det har varit dåligt med inlägg från min sida det vet jag. Har inte haft så mycket att berätta. Vi har mest varit ute och grillat och suttit ute. Varit på promenader. Umgåts med vänner. m.m så de har inte blivit av att skriva.

I söndags var vi på bio och såg hur många lingon finns det i världen. Den var bra men ingen bio film. Jag fick gå gratis för Emma bjöd mig så de var gulligt:)

Igår kom Alexandra till mig och vi var ute på en timmes promenad och pratade. Vi grillade och umgicks hela dagen och de var jätte mysigt.

Lucas sover lite sämre på nätterna. Han vaknar och är lite ledsen och vi vet inte varför. Tror han drömmer så han får sova på min arm. Det tycker han om. Han har inte fått några tänder ännu. Skönt visserligen dock så biter han oss i hakan och våra fingrar...=) Han kan sitta själv men inte speciellt länge. Han ålar sig lite gran men han är mest intresserad av att rulla sig fram. :)

Jag har sökt klart till hösten.

1. Socionom (nkpg)
2. Lärare karlstad via motala distans

Jag har fått sommarjobb inom hemtjänsten i motala. Jätte glad för det. Nu hoppas vi bara att ricky hinner bli sjuksrkiven innan dess så vi får nytta av pengarna. SKa bli skönt att "slippa" gå på socialen. Vi har gjort de nu ett halvår och förhoppningsvis blir det bara en eller två månader till! :)

Jag trivs som fisken i vattnet i lägenheten och med uteplatsen och de gör resten av min lilla familj också. Även katterna. :) Zid går tydligen in och lägger sig hemma hos våra grannar. I deras sängar. hahah.

I helgen kommer anna och barnen hem de ska bli trevligt. Jag ska ha cirkelträning i gym v 18 och spining vecka 19. Det ska bli spännande  :)

Har de hänt något mera? Har de säkert...

Jag funderar på att antingen önska mig eller köpa ett stort set för att göra egna gelé naglar. Kostar runt 900 kr på tradera. Jag tycker ju det är toligt och har inte så mycket hobbys. Ricky har sin dator och sina spel han kör och kostar på sig så ja borde kanske också få unna mig något???

Dessutom fyller jag ju snart:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0