Fina namn

Alice eller Freja. Det är fina namn som jag ska döpa mitt barn till om jag får en flicka någon gång. Hinner säkert ångra mig eller så hinner någon sno namnen..eller vafan de skiter ja i. De är fina namn i alla fall =) Livsfarligt att lägga ut dem...någon kan SNO dem :D haha

Det blev funktionell träning idag. Roligt och jobbigt. Det var liknande S.T.A.R.K fast detta var jobbigare. En annan instruktör och då blir det alltid skillnad också. Men det var roligt. Svårt att avgöra om instruktörer gör mycket fel. Jag jämför med hon som vi hade på utbildningen och det hon sa...jaja..nervös inför söndag och min låt. Har inte alls bestämt mig än!!!


I morgon är de fredag igen. Måndag fredag måndag fredag...inget annat...^^

Lucas är mitt allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0