Korpen.

En hel dag på korpen. Börjad ei morse klockan 9.30. Tog inte alls så lång tid att gå ner som jag trode. Jag var skit nervös som vanligt eller var ja de? Jag hade i alla fall lite ångest över det hela. Vad ska mna ha på sig? Vad är det för människor? Kommer jag klara av övningarna lika bra som alla andra? Kommer jag skämma ut mig?? Lite sådana frågor var de nog i morse. Men oj så fel jag hade. Det var ruskigt bra instruktör. Vi skrattade och log hela tiden. Det var en toppen dag helt enkelt. Sedan finns det alltid irritationsmoment men de får ni inte höra om för vill inte ge ut någon såhär. Bloggar är lättare att komma åt än vad man tror:) Snälla Anna skjutsade hem mig också. =) Rickard hade tänkt hämta mig..Gulligt..men han behövde inte det:)

Nu är jag trött och hungrig..vi fick god mat men av någon anledning åt jag inte så mycket för att jag blev så mätt. Vi fick var sin matlåda så de var inte så att man inte "vågade" ta mera mat eller så.

Lucas har lite gnälldagar nu. Vi är ju inte vana vid det så man blir lite extra trött. Så ikväll har jag honom så ricky får "vila" sig. Funderar på pizza men vet inte..kanske kör någon god mat hemma..a vi får se helt enkelt. Vad man orkar och känner för.

Något annat?? Nej ja tror inte det...Alexandra kommer nog hit en stund i morgon så vi ska färga mitt hår:) Wiee..=) De blir nog toppen. jo just de fan..vi ska ju se harry potter Ricky och ja i kväll:D:D:D WIEEE:D:D




//Cillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0