Ny hårfärg

Idag var jag lite sen till utbildningen pga. strul inatt och i morse med katter, Lucas m.m. Men de löste sig snabbt och ja var en halv timma sen. Vi har gjort musik analyser och tränat core. Vi har också gjort lite övningar för att våga ta lite mera plats. Jag får inte ut så mycket av det för att när jag ska göra något så gör ja det även om ja egentligen inte är säker. Hoppas bara att inte andra fattar de. Jag har tyckt utbildningen har varit rolig och givande:) Det är roligt med allt som har med detta att göra sedan önskar jag också att jag var så hurtig som de där instruktörerna och hade den disciplinen att träna, äta rätt m.m. Men det får jag inse att jag aldrig kommer att ha. Jag vet om man verkligen vill så går det. Men uppenbarligen så vill jag inte så gärna för att då hade jag väll gjort de antar jag. Skulle som sagt önska att jag var sådan.

Alexandra har varit här idag en kort stund på kvällen och färgat mitt hår. Det blev jätte fint :) Jag är nöjd =) Tack gumman. Borde träffas mera ofta. De säger man alltid när man träffat något iofs. Men de är trevligt när hon är här..saknar thessan också..från nkpg  =) Var länge sedan nu!! Saknar såklart mina andra vänner också massor!! =)

Tittar på bb nu. =)





Tog lite fjoris bilder för att visa färgen. Syns dock dåligt så de blir bara fjortis..=)


Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar dig med baby!! Snygg du blev håret! Alexandra är så duktig :) Tänker mycket på dig och hoppas vi snart kan ses! Kanske kan du och din familj komma och mysa med mig o Niklas i blacka nån dag framöver? <3

2011-04-06 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0