Värkar

Roligt. Jag gick av en slump in på "värktimer" som finns på internet där man kan klocka sina värkar. De gjorde jag när jag hade värkar den där natten den 27-28 agusti förra året. Det hade sparats. Mina värkar alltså. Kände en värme inombords. Det var så spännande. Allt var nytt, roligt och spännande. Ingen av oss viste vad vi hade framför oss.

Ett liv med en son som är helt underbar
Ett liv i vadstena
En otroligt fin lägenhet
Få hjälp med Rickys Adhd utredning och allt som hör det till¨
Få möjligheten att vara hemma båda två med vår älskade son.

Vi är bra lyckligt lottade vi två. Eller tre. <3

Idag har vi varit i lkpg med mamma. Hon skulle på träning och ricky lämande en dator till hans pappa. Efter det åt vi på kina buffén på ikano och så tittade mamma på  lite kläder. Vi åkte sedan till rusta och handlade lite :) En grill bland annat. SÅ i helgen OM de blir fint väder ska ja grilla=)

På söndag ska vi leda var sin låt. Jag ska ha uppvärmningen. Nervöst men roligt. De blir bra. Vad händer annars framöver? Jag vet inte. Söker in till högskolan just nu. Alla val berättar jag inte då jag ändå inte kommer komma in. Tror ja inte i alla fall..annars är det som sagt lärare som står högt upp på schemat. Vi får se vad det tar för väg. Ja ska kolla över lite mera utbildningar och så..ändrar mig ju snabbt..och mycket..sån är jag.

Tänker mycket på hur det skulle vara med flera barn. Hur skulle man klara det? Psykiskt, fysiskt. Skulle man klara av att älska två så mycket. Skulle Lucas bli åsidosatt? Jag älskar barn. De är mitt kall i livet. De vet ja. De känner jag. Jag är som min mamma. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0