Lämna in

Köpte en sladd på netonnet för att kunna ladda min dator. En sladd med massa olika storlekar så att någon ska passa just min dator. Den har glappat sedan ja fick den och den fungerar inte alls bra så tänkte åka tillbaka idag och se om det finns något annat annars så får ja nog köpa en original sladd. Kan inte hålla på såhär. Funderar också på att köpa mig en stationär dator på avbetalning för att alltid ha en backup...men jag vet inte om jag vill lägga pengar på det.

Idag vaknade Lucas ovanligt tidigt vid halv sju..^^ så nu är han lite trött igen så han ska väll få sova en stund snart. Han skä följa med till ikea idag så jag hoppas han sover gott i bilen annars :) Anna och jag ska åka så vi är där runt 10. Skönt att komma hem skapligt också.

Sedan ska ja städa och fixa i lägenheten ikväll. Får nog inte dit soffan och tvn fören på onsdag eftersom att pappa har bridge idag och i morgon är det bingo. Tror inte att anna vågar köra släp men vi får se. Jag vet inte hur jag ska få ut soffan och tvn från mammas hem eftersom de tydligen bara är reglar i huset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0