Lägenhet

Idag fick jag nyckeln till lägenheten. Så jag pappa och ricky har flyttat nästan alla mina saker idag. Är lite kvar lite här och där men inget jag inte kan ta i bilen sen. Det sista pappa måste hjälpa mig med som det behövs släp till är en soffa och tvn + tvbordet. Jag tog med mig sängarna nu så vi måste fixa en säng åt ricky..

I morgon ska jag och Anna till ikea en sväng på förmiddagen. Ska bli varmt i morgon så de får bli tidigt. Ska fixa lite i lägenheten på kvällen sen. Hoppas att jag kommer att trivas.

Lucas har varit mycket hos mamma idag. Han är så mammig. Det passar inte att vara hos någon annan än mig. Han gnäller om han är hos någon eller om jag sätter ner han på golvet om han är trött. Iofs tycker jag att det är mysigt att han är så mammig :) Men de får inte heller gå till överdrift inte bra om han inte vill vara hos någon annan...

Snart är de dax att börja plugga också. Ser fram emot det.

Lägger upp bilder på lägenheten såfort den är färdig :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0