Mobil inlägg

Notera att jag gör detta inlägget från mobilen därav kan endel stavfel uppkomma. Iofs kan det de även om jag sitter vid datorn och gör så ofta men nu har jag något att skulle på..t9. Utomlands har för mig tidigare kännts överflödigt och onödigt. Har varit iväg nu ska vi se en två tre fyra fem gånger utomlands. Sedan jag fick Lucas har de känts som att de är bättre at vara hemma men nu ett tag har jag kännt att de skulle var skönt att komma iväg. Ska naturligtvis inte åka för att ja kan inte lämna Lucas och jag har definitivt Inge ekonomi till det. De går inte att göra styckeindelningar surt! Aja. Idag ska jag kolla synen 10.30. Har tyckt att den blivit sämre men jag vet inte hoppas att de är inbillning. Inbillar mig också att jag absolut måste gå till synsam trots att de är svin dyra. Jag gillar dem och har alltid gått hos dem enda sedan jag var lite. Så känns lite jobbigt att byta. Tror säkert att de andra också håller måttet men.. Fick hem första papprens om lärarutbildningen idag. Känns konstigt och har inte alls samma entusiasm till detta som när jag kom in på skäjukskögerskeprogrammet. Då var jag lycklig. Trodde jag gjort rätt val i livet. Nollnigen såg jag fram emot och allt känndes så rätt. Nu känns det tufft och jobbigt. Vet inte hur mkt man är med på när man går distans men jag hoppas för min egen del ingen ting. Jag känner lite bin there done that.. Aja kan nog bli bra detta i alla fall. Lärare är något man känner till. Barn är okomplicerade och roliga att ha och göra med. De är lättlästa och lätt manipulerade :) dessutom är de underbara!! Jobbigt bara att komma ut på okänd mark när man varit hemma så länge som jag varit nu.. Ett och ett halvt år. Med vissa avbrott. !!! Trött trött borde egentligen börja med någon medicin mot deppigheten men orkar inte ta tag i det. Var ute och sprang lör sön och måndag:) ledig igår och tänker ge mig ut idag. Funderar på att jogga bort till sara och Rickard och sedan låna deras gym. Nu är jag hungrig puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0