Oslo.

Vad är det som händer i vår värld? Stackars alla människor som är drabbade. Måste vara ett helvete idag. Fy. Själv så ska jag kanske åka och hämta en matta idag beroende på om de går med på mitt pris. En lila ryamatta. Jätte fin färg hittade den på rusta för 500kr och de hade skrivit ny pris 799.. Ville ha 400 för den så jag skrev att ja kunde betala 450 kr för mattan och ett rullbord till mamma som de ville ha 200kr för. Om de inte svarar så struntar jag helt enkelt i det. Klockan 17 idag ska jag skriva kontrakt också. Hoppas på att allt blir bra och att lägenheten är som jag tror och hoppas. Kanske är den redan färdig tapetserad? I så fall kan jag flytta relativt snart!! Och oj vad det smällde inatt. Vaknade av den värsta smällen jag någonsin upplevt. USCH!! Lucas sov till halv åtta igår och åtta idag:) igår kväll var jag ute och sprang över 4 km :) stolt!! Sprungit fem dagar av sex nu :) kommit igång riktig bra faktiskt och de känns bra och inte alls jobbigt eller tröttsamt. Hörs visare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0