Trött

Förstår inte hur trött man kan vara hela tiden. Borde man inte få någon energi någonstans ifrån? Är irriterad som ett bi som nyss stuckigt någon tror jag. Eller dör inte dom? aja skit samma...

Lucas har varit ledsen i dag och ville inte äta någon gröt. Han gnider sig i ansiktet och tar sig för öronen så antingen är det munnen - tänder - eller så är det öronen men ja tror mera på tänderna för välling gick bra att äta. Så välling gånger två blev de idag. Ska prova med lite efterrättsburk sen..typ yoghurt liknande 10 månaders purén. Ricky har en vän över så jag parkerade mig framför datorn istället. =) De har inte träffats på två år se de får prata ifred.

Jag borde väll egentligen börja packa m.m men de känns så träligt när jag inte har ett datum att flytta till. Hyresvärden kan i princip ringa mig när som helst. Men ja tvivlar på att de blir innan måndag för hon snacka något om att hon skulle åka bort ett par dagar. Och de skulle dessutom tapetseras om i lägenheten. Hoppas att de blir fint och lätt dekorerat. Vill ha ordning och reda runt mig. Nästan för mkt ibland. Jag är lite rädd att det kommer gå till överdrift men vi får hoppas att det inte gör det. Måste bara tillägga att jag INTE tittar ner något på tangenterna när jag skriver..haha..så skillad är man ;) Undra hur många timmar man har spenderat vid ett tangentbord om man inte ens måste titta när man skriver..? MÅNGA! INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR. Det är iofs värre att försöka skriva zxq för de bokstäverna sitter inte i ryggmärgen. Testa ni också får ni se att blicken vandrar neråt då.

Mamma och Pappa bor nu hos sara och rickard för att de håller på att renovera hemma. Och om ja får gissa så tror jag att de kommer dröja minst till jul innan mamma och pappa kan flytta in där igen eftersom att pappa vägrar att ta hem hantverkare utan han ska göra allting själv och de tror ja inte kan bli bra. Han tror han kan så mycket men frågan är om han verkligen kan det? Han kan mycket de kan han. Men frågan är hur mycket.

Rensa kanske man borde?

Fan va ja saknar alexandra. Hon är sjuk den stackarn. Tycker hon har varit med om nog. Fan va arg jag blir påt. Nu har hon diskbråck. Lilla vännen..två stycken också. Tydligen väldigt ovanligt när man är så ung..VARFÖR HON?? Jag hoppas hon blir frisk nu snart..lider verkligen med henne. Och hon som HATAR att sitta still också..alltid ute och far och flänger. fan. Hjälper väll dessvärre inte att klaga på det heller. Bara låta det vara som det är. SKIT.

Idag säger vi även grattis till Emma Lind och Johanna Lind som fyller 16 år idag:) Hoppas att de får toppendagar båda två. Emma är i göteborg och spelar fotboll. MYCKET lovande talang sägs de. Ja har bara sett en match och jag som inte kan så mycket kunde se hennes talang och potetial. Riktigt stark i psyket och orädd. Viktigt. Bra. Duktig. =) Johanna som ska flytta till östersund och gå på "häst" gymnasium. Va heter de nu då..kusk? Ni vet när man sitter bakom som på de där tråkiga travet..:) Hon är också duktig har jag hört. =) Stort steg att flytta så långt hemifrån. Men ja tror hon fixar det=)

Har sprungit 4 dagar av fem också:) De gillar skarpt! =) Ja är bra duktig jag:P haha..skryt!!!!!!!!
Idag blir det nog vila och så ger jag mig ut i morgon om inte båda dagarna:) De är faktistk roligt när man har runkeeper:) Mäter upp hastiheten och sträckan via gps =) Riktigt roligt faktiskt. Ja brukar inte tycka om att jogga men nu är de roligt :) springer inte så långt heller. Innan var ja mera att om ja skulle springa så var ja tvungen att springa så jävla långt. Nu känns de som att det är bättre jag gör detta än inget alls. eller hur:) 20 minuter om dagen istället för en timma en gång ALDRIG. =)

Nä nu ska ja inte pladdra på om mera ointressanta saker..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0