Att ni orkar

Jag fattar inte att ni inte slutar att gå in på min blogg när jag är så dålig på att uppdatera mig. Men ni är gulliga i alla fall. Sedan jag har fått hem min iphone har ja inte satt i gång min dator känner inget behov av det telefonen har ju allt så nöjd och glad över den :) Idag har jag haft cirkelträning i gymmet på korpen. Det gick jätte bra enligt mig själv i alla fall sedan vet jag ju inte vad de andra tycker men jag är nöjd och mer än mitt bästa kan jag inte göra.. Lucas får nog sin första tand snart för jag hittade en liten blåsa precis där en framtand ska sitta så de spricker nog igenom en tand snart. Skönt för honom att de dröjt men nu tycker mamma att de är roligt med en liten tand :) han sover mest hos sin mamma på nätterna för det är så mysigt. Jag vill ha en till liten knodd men de får ja inte för Ricky och de är nog tur de någon sorts utbildning ska ja väll starta upp med först :) Hmm vad har jag mera att berätta?? Vi funderar och tittar efter hus att hyra vi vill bo stort och lite på landet :) i ett hus där vi känner att vi kan bo ett tag inte ett ställe som man flyttar ifrån efter ett år...som de har blivit sedan jag flyttade hemifrån. Hunnit flytta tre gånger kanske inte är så mycket för en del men för mig som bara flyttat en gång tidigare i mitt liv och den gången hjälpte jag inte ens till :/ usch... På min födelsedag ska ja åka till Alexandra på kvällen mysigt :) på dagen blir de tårta såklart :) I morgon ska ja ner på korpen med nyckeln och även passa på att träna ett pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0