Kryper..faller..

Han kryper på knäna och upp så fint på händerna.. drar sig lite framåt men faller i nästa steg..men snart är han där :) Inatt sov han så bra så från tio igåt till halv nio idag:) Skönt.

Vi var på ikano i förrgår och inte ett ord säger han..han e så snäll gullrumpan.

VI har bestämt oss för att göra något som vi har funderat på i flera månder nu. Och jag vet att ALLA kommer säga "NEJ" men det struntar jag i. Detta är vårt val. Jag är 21 år. Jag är vuxen :O Eller?? haha. Jo men förutom ekonomiska problem så har vi faktiskt klarat oss u.a. :) haha. Jag är en bra mamma som har ett perfket barn. Jag har ett fint hem som näst intill alltid är välstädat. Jag är bra på att laga mat, jag är modig som leder pass på korpen. Jag ska börja studera till hösten. Och idag känner jag mig faktiskt på topp!!! =)

Vi är en lycklig LITEN familj som trivs med varandra:) RIcky börjar må lite bättre med medicinerna också:) Snart ska han nog också få medicin mot sin adhd, visserligen så kan asbergern bli värre då men de får vi se hur de visar sig. Om jag inte skrivit de i bloggen??? SÅ har han blivit sjukskriven och fårr tre diagnoser. Asberger syndrom, Adhd och depression pga asbergern och dels pga han uppväxt..stackarn..:( men för mig är han samma ricky med eller utan diagnos nu är det bar alite enklare att acceptera vissa "lustigheter" som han har för sig..^^

Idag ska jag gå till mamma och där är mormor också : ) Ikväll leder jag cirkel träning i gymet och det blir överkropp idag:) eller vafan säger man överkropp?? :P haha de lät konstigt:S men ja kör i alla fall inte ben och rumpa i dag:) de får bli nästa onsdag då jag också har passet:) I morgon ska ja leda core intervall =) Det blir bra. Roligast hittils har nog ändå varit spinningen...nu kittlar jag lucas med min fot och han skrattar högt:P Min goding.

Ibland funderar jag på om han e lite knäppis..kan man vara såhär lugn? Ligga flera timmar på golvet och roa sig med leksaker..?? Nu låter de som att ja lägger han där och så låter ja han ligga där men han hittar på så mycket upptåg med sina små händer så..:P Han säger aldrig något när vi åker bil eller är i affärer. Han bara är..Nu låter det som att ja skryter:O:O och DET GÖR JAG!!! JAG HAR VÄLRDENS FINASTE ÄNGEL!! Det tycker alla mammor om sina barn hoppas jag och de tycker jag vi ska få göra. MINA BARN andras UNGAR så heter de av en anledning :)...nevars..ja tycker faktiskt om de flesta barn hur de än är..=) men min är såklart liite bättre än alla andra..=) eller va säger ni ;) Är de inte så om sina egna eller är ja lite knäpp?? =)

Nu blir de gröt till lillen och så ska vi bege oss..han börjar bli lite hungrig och trött tror ja för nu orkar han inte krypa omkring mera=)

PUSSS ps: ni ska minsann vänta med spänning på vad vi ska göra:O:O  Kanske är det fel beslut kanske blir de ett av våra bästa beslut (såklart efter Lucas) =) men det är konsekvenser vi får ta själva utan era komentarer.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0