Mycket träning

Det har blivit mycket träning den senaste tiden nu. Jag har haft tre passpå korpen och så har mamma börjat och träna så denna vecka har de blivit 4 dagar på korpen och så ska ja förmodligen ner ikväll :) Tränade inte i fredags då jag fyllde år och så tränade jag inte i onsdags.

Min födelsedag var perfekt :) Jag hade bakat goda bakverk och jag fick fina paket och mycekt trevligt sällskap av familj och av thessan.

Lucas är som vanligt en liten "ängel". Han skriker aldrig, aldrig ledsen, sällan gnällig och sover hela nätterna:) Vaknar vid halv åtta snåret och har då sovit från kanske nio på kvällen innan (vist han vaknar ibland och så ger jag honom nappen). Om alla barn var såhär "enkla" skulle ja nog klara av många på en gång..men ja får vänta på nästa för ricky vill inte ha en till just nu.

Vi har funderat på hund också men det får vänta ett tag. Förhoppningsvis kommer vi att få mycket pengar tebax från försäkringskassan och så..då blir det att lägga undan pengar till det. Och kanske en bil..:O Det får vi se :) Vi letar efter hus att hyra också. VIll bo i minst en fyra. Funderar även på att kanske flytta till motala med tnake på att det förmodligen blir där jag ska studera i höst. Då i en fyra och på nederplan måste det vara då vi har våra katter. Hur de nu blir med dem..vet inte om de klarar av en flytt till:O Stackars Zid har ju fått utslag igen så ja måste nog byta foder till de dyra varianten eukanuba igen tror jag. Kan inte förstå vad det skulle vara annars. :/ Mina små bebisar. Främsta anledning till att ja vill ha en hund förutom all sällskap som man får av dem är Lucas för han älskar djur. Han blir så lycklig och glad av dem och skiner upp i hela ansiktet. Han skrattar aldirg så högt som när katterna stryker sig mot honom :) Det skulle då vara en liten hund såklart. Men inte för liten för de går oftast inte ihop med barn. Egentligen skulle man ha en typ golden men vi har inte orken till den motionen så en hund som inte kräver så mkt motion skulle det i så fall vara. Men som sagt det får vänta ett tag till :)

Han har fått två tänder i alla fall..ålar sig fortfarande fram..kan sitta korta stunder..ställer sig på alla fyra och gungar men kryper inte. Så lite "efter" är han allt :P men han hinner nog han också :) Så komiskt att min granne också har ett barn som heter Lucas..och han är arg just nu på honom hör jag. DU FÅR INTE LUCAS..gör inte så jag blir förbannat på riktigt!!! hahaha :P

 ...idag blir det fotboll..ska titta på rickard..i morogn blir det lkpg..och träning såklart...tisdag blir de antingen träning eller bingo..eller båda och...onsdag blir de träning..(ja leder pass)...torsdag blir de tvätt och träning.. :) till helgen vet ja inte än...=) //CILLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0